Zakres obowiązków obejmuje:

  • udział w opracowywaniu dokumentacji i kosztorysów projektów inwestycyjnych i remontowych,
  • organizowanie i rozliczanie procesu inwestycyjno-remontowego, składanie zamówień,
  • odbiór robót, nadzorowanie realizacji kontraktów i umów długoterminowych,
  • pozyskiwanie dotacji na rozwój i modernizację źródeł ciepła oraz infrastruktury ciepłowniczej,
  • implementacja nowych technologii rozwojowych w energetyce cieplnej,
  • wykonywanie analiz technicznych i ekonomicznych.


Oczekiwania od kandydata:

  • wykształcenie wyższe, kierunek techniczny: energetyka, automatyka, ciepłownictwo,
  • kreatywność, wysoka motywacja w osiąganiu zaplanowanych zadań,
  • dokładność, terminowość, rzetelność, odporność na stres,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • dobra organizacja pracy własnej, samodyscyplina.


Oferujemy:

  • umowę o pracę, pracę w prestiżowej firmie,
  • możliwość rozwoju zawodowego w doświadczonym zespole,
  • stabilną pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku,
  • atrakcyjne warunki wynagradzania i zatrudnienia.

ZAPRASZAMY do złożenia aplikacji na zec@zec.com.pl lub w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Międzyrzeczu przy ul. Reymonta 5.