Zakres obowiązków obejmuje:
- udział w opracowywaniu dokumentacji i kosztorysów projektów inwestycyjnych i remontowych,
- organizowanie i rozliczanie procesu inwestycyjno-remontowego, składanie zamówień,
- odbiór robót, nadzorowanie realizacji kontraktów i umów długoterminowych,
- pozyskiwanie dotacji na rozwój i modernizację źródeł ciepła oraz infrastruktury ciepłowniczej,
- implementacja nowych technologii rozwojowych w energetyce cieplnej,
- wykonywanie analiz technicznych i ekonomicznych.
Oczekiwania od kandydata:
- wykształcenie wyższe, kierunek techniczny: energetyka, automatyka, ciepłownictwo,
- kreatywność, wysoka motywacja w osiąganiu zaplanowanych zadań,
- dokładność, terminowość, rzetelność, odporność na stres,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- dobra organizacja pracy własnej, samodyscyplina.
Oferujemy:
- umowę o pracę, pracę w prestiżowej firmie,
- możliwość rozwoju zawodowego w doświadczonym zespole,
- stabilną pracę jednozmianową od poniedziałku do piątku,
- atrakcyjne warunki wynagradzania i zatrudnienia.
ZAPRASZAMY do złożenia aplikacji na zec@zec.com.pl lub w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Międzyrzeczu przy ul. Reymonta 5.